Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Груп + Крайслер = ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Сега какво да очакваме?Фиат с емблемата на Додж за щатите?Или Крайслер?
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
      Човек стой далеч от Калибър!
      Въпреки, че най-малката версия е 150коня, колата се чувства много бавна (ако си се насочил към автоматик).
      Даже не повярвах, че е толкова мощен.
      Таблото свети като електронен часовник (типично за американците) .
      Пътувах с такова нещо около 4 хил. км.
      Е няма такъв кошмар! Таблото пред пътника до шофьора е изтумбено и ако има някой седнал отзад ти се разказва играта.
      Най-лошото е , че отвън изглежда голямо и масивно, а отвътре е тясно
      Според мен това е недомислена кола.
      Един комшия си взе такова чудо-юдо, ще трябва да го изкрънкам за тест драйв. Иначе си прав, искам автоматик, че ми се откачи ръката да ръчкам скорости из тоя скапан град, нищо че 3-тата на JTD-тата е нещо като автоматик. Все пак ще се вслушам във вашият съвет - vox populi, vox dei! Лошото е, че всички други варианти за американска машина са доста по-обемисти, а съм малко кът откъм място за паркиране...
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #48
        Тъпото е, че вътре не се чувстваш като в американска кола , а като в корейска.
        Няма лукс, не вози меко, мирише гадно, малък багажник.
        И все пак я пробвай.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #49
          И без друго повече от 10 години крайслер монтират италянски двигател "винченцо и мартели" VM на всичките си вояджери и други щурявини
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #50
            Вояджъра е чудно ванче С удоволствие бих покарал едно от по-новите.
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #51
              Няма какво да се чудите за Калибъра - карам такъв вече 41 200 км (случайно погледнах километража сутринта пред офиса) и няма такова недоразумение на колела - масивен отвън, адски тесен и неергономичен отвътре, никакъв багажник (вчера карах две летви 2.50 на отоврен багажник по околовръстното - това при спуснати задни седалки и предна дясна!), грозна пластмаса,трака - хлопа - тресе като 20 годишна талянка карана последните 10 г. в БГ, твърда возия съчетана с никаква стабилност над 140 км/ч, шумна работа на окачването, неефективна работа на климатична/отоплителна с-ма, бързо износващи се налкадки без визуална сигнализация (няма лампичка) - само триеща пластинка в спирачния диск, разтропано окачване още на 25 000 км пробег, никаква видимост -особено дебела А-колна а и назад пожението не е по-добре, силни аеродинамични шумове при скорорости над 150 км/ч, не се предлага 4х3 за БГ, наистина с автомата ще се откажеш от тази кола - адски муна, при мен е с 6 скорости мех. - откачат ми се ръката и съеднителя от смяна при градски каране, много къси предавки вследствие на което няма по-пъргаво тръгване без "пила" дори и лятото на сухо ако сменяш над 2 500 об/мин, много тесен оборотен диапазон - под 2 000 заглъхва (изпада в турбодупка) а над 3 500 само тъпче и бучи, ФВ ПД мотор 140 к.с., адски грозна задница.
              Малко плюсове - сраванително висок, добър разход на гориво в СФ - около 7.5 до 8.2 но пък ако караш над 150 км/ч разхода не е под 7.5, сравнително прилична аудио-уредба (Boston) иначе стандартната е трагедия но и в 2-та случая е само CD, удобен и лесен за работа МФ волан, има си плафон-фенерче , някои хора го имат за привлекателен, често на мивката те питат "Бате, бате какъв тази кола?", моя го карам от 1 г. и 4 м. - засега все още е рядко срещан по улиците.
              Има и други дреболии но сега не се сещам - ако искаш питай, а като се събирате Алфистите - пусни Л.С. да дойда и ако искаш да му направиш 1 кръгче за да прецениш какво е след около 40-50 х.км. В замяна искам кръгче с лачена 166-ца

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                Няма какво да се чудите за Калибъра - карам такъв вече 41 200 км (случайно погледнах километража сутринта пред офиса) и няма такова недоразумение на колела - масивен отвън, адски тесен и неергономичен отвътре, никакъв багажник (вчера карах две летви 2.50 на отоврен багажник по околовръстното - това при спуснати задни седалки и предна дясна!), грозна пластмаса,трака - хлопа - тресе като 20 годишна талянка карана последните 10 г. в БГ, твърда возия съчетана с никаква стабилност над 140 км/ч, шумна работа на окачването, неефективна работа на климатична/отоплителна с-ма, бързо износващи се налкадки без визуална сигнализация (няма лампичка) - само триеща пластинка в спирачния диск, разтропано окачване още на 25 000 км пробег, никаква видимост -особено дебела А-колна а и назад пожението не е по-добре, силни аеродинамични шумове при скорорости над 150 км/ч, не се предлага 4х3 за БГ, наистина с автомата ще се откажеш от тази кола - адски муна, при мен е с 6 скорости мех. - откачат ми се ръката и съеднителя от смяна при градски каране, много къси предавки вследствие на което няма по-пъргаво тръгване без "пила" дори и лятото на сухо ако сменяш над 2 500 об/мин, много тесен оборотен диапазон - под 2 000 заглъхва (изпада в турбодупка) а над 3 500 само тъпче и бучи, ФВ ПД мотор 140 к.с., адски грозна задница.
                Малко плюсове - сраванително висок, добър разход на гориво в СФ - около 7.5 до 8.2 но пък ако караш над 150 км/ч разхода не е под 7.5, сравнително прилична аудио-уредба (Boston) иначе стандартната е трагедия но и в 2-та случая е само CD, удобен и лесен за работа МФ волан, има си плафон-фенерче , някои хора го имат за привлекателен, често на мивката те питат "Бате, бате какъв тази кола?", моя го карам от 1 г. и 4 м. - засега все още е рядко срещан по улиците.
                Има и други дреболии но сега не се сещам - ако искаш питай, а като се събирате Алфистите - пусни Л.С. да дойда и ако искаш да му направиш 1 кръгче за да прецениш какво е след около 40-50 х.км. В замяна искам кръгче с лачена 166-ца

                таа кола я обмислях като вариант
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • #53
                  Направо да черпиш щом не си я взел Не знаеш от какво си се спасил! Култовото беше като ми обясниха в сервиза (Балкан Стар) че нямат при "Калибър" 17-ки джанти и съответно не могат да се поръчат като рез. част (а в действителност моя идва заводски с такива). Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                    Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден
                    За тая си пък изгъзица според мен на Крайслер требе да им присъдят награда: 1 място за инженерна-oлигофрение
                    Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 14:11.
                    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                      Направо да черпиш щом не си я взел Не знаеш от какво си се спасил! Култовото беше като ми обясниха в сервиза (Балкан Стар) че нямат при "Калибър" 17-ки джанти и съответно не могат да се поръчат като рез. част (а в действителност моя идва заводски с такива). Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден
                      Ти си спасителят в ръжта, предпазваш ме от голяма грешка То не че и на 156-цата й се сменят много лесно крушките... Остава да се оглеждам за някой 300 С, когато смогна да си го позволя, че даже ще преглътна и задното предаване.
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #56
                        Най-голямата олигофрения при Додж Калибър (като изключим всички споменати по-горе) със селскостопанския двигател на Холцваген е факта, че този ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СИЛНО ВИБРИРАЩ И БЕЗУМНО ШУМЕН дизел е окачен на твърди тампони за бензинов мотор

                        Шумоизолацията също е нещо неописуемо - явно тия хамериканци никога не са се опитвали да шумозаглушат дизел.

                        В резултат забелязах нещо много странно - при работа на празен ход по целия автомобил минават толкова гадни и ситни вибрации, че ме засърбя кожата по цялото тяло. И докато чаках на светофари, постоянно давах малко газ и държах двигателя на около 1500 об./мин, щото иначе не се траеше.

                        Безумна работа.
                        Last edited by pinko; d.m.y г., 00:57.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #57
                          За вибрациите: когато е загрял (особено лятно време) и двигателя работи на празен ход, само му подаваш малко газ и пускаш - точно преди да закове празен ход се усеща една мн. странна вибрация която поклаща цялото купе и несвикналите спътници ме гледат учудено какво става. И е така не самопри мен - във фирмата имаме още два на по 20 000 км и симптомите и аморизацията въврви 1:1 с моя.
                          А сутрин особено когато беше по-студено (-10-на градуса) студения старт е трагедия. Навремето търкаляхме една 90-ка 2.4 ТД - е тя определено имаше по-малко вибрации и тракане!

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Шумоизолацията също е нещо неописуемо - явно тия хамериканци никога не са се опитвали да шумозаглушат дизел.
                            Хамериканците в дизелите ич ги няя завалийките, чужда Планета е това за тях
                            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от zmeycho Покажи съобщение
                              Хамериканците в дизелите ич ги няя завалийките, чужда Планета е това за тях


                              Двигателя не е американски, а е ФВ помпа дюза, но е кофти насаден в коша и не е изолиран

                              Иначе моите впечатления от това чудо са само от разглеждане и то точно на колегата Tie
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                                Двигателя не е американски, а е ФВ помпа дюза, но е кофти насаден в коша и не е изолиран

                                Иначе моите впечатления от това чудо са само от разглеждане и то точно на колегата Tie
                                Да съм казал, че е хамерикански....?
                                Казвам само, че незнаят ко е туй дизел и с кво се храни...
                                SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                                SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                                SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                                Comment

                                Working...
                                X